2017. augusztus 31., csütörtök

Egészséges fagyi/shake cukkiniből

A cukkinit nem lehet megunni..Annyira sokoldalúan fel lehet használni, hogy az szinte hihetetlen! Nyersen, párolva, sütve, főzve..mindenhogy ízletes. Kiváló hidratáló a szervezet számára, gazdag vitamin-és nyomelemforrás. Lúgosító hatása sem utolsó, könnyen emészthető. Természetesen utóbbi függ az elkészítés módjától is. Mint azt a bejegyzés címében is láthatjátok, ezúttal cukkinifagyi készítésére adtam a fejem. Végül leginkább egy shake-hez hasonlított az állaga, de az íze mennyei volt!


      

Hozzávalók:
- 200 g fagyasztott cukkini 🥒
- 1/3 adagolókanál ízesített fehérje 💪🏻 (nekem ez földimogyorós🥜)
- 4 ek. sűrű kókusztej🥛
- 1 dl víz 💦
- 2 ek. eritrit 🍬


Első lépésként felkockázunk tetszőleges mennyiségű cukkinit és legalább egy éjszakára fagyasztóba tesszük. A shake elkészítése előtt kb. 20 percet hagytam kiolvadni. Én 200 g-ot használtam fel belőle egy adaghoz. A hozzávalókat turmixgépbe vagy aprítógépbe tesszük és alaposan összedolgozzuk! A fehérje ízesítése tetszőleges és a folyadék mennyiséggel is lehet kísérletezni. Ha sűrűbb, fagylaltosabb állagot szeretnénk, akkor kevesebb folyadékot használjunk. Remélem Nektek is annyira fog ízleni, mint nekem! 😋